Nee clash of clans is alleen voor Apple producten. Volgens de link: only available for iOS devices.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien dat het nog komt, ik heb met crazy tribes wel een half jaar moeten wachten voor ze het spel ook voor android hadden.
Clash of clans is alleen beschikbaar in de appstore.
wat je wel kunt downloaden is een fan-app. hierop hun je nieuws volgen en filmpjes kijken. je kunt ook een walktroughh downloaden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, maar er zijn wel alternatieven, een redelijk nieuw spel is Greed for Glory, dit lijkt erg op Clash of Clans. Op http://www.greedforglory.nl kun je er meer over vinden. Of je kunt het opzoeken in Google Play