Ik wil graag het spel CubeWorld kopen, maar ik kan het niet betalen zonder een credicard, weet iemand een oplossing?

Ik heb dus alleen Ideal, dus geen Paypal , Mastercard, Visa. Ik ben ook niet van plan om een creditcard aan te vragen! Heeft iemand een oplossing zodat als je betaalt het gewoon van je bankrekening af kan halen (met Ideal?). Of zijn er misschien ook waardenbonnen van Mastercard en Visa enzo die je kunt kopen en daarna kunt gebruiken? Het gaat om een bedrag van 15 euro.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Het is tegenwoordig mogelijk om een pre-paid creditcard aan te schaffen. Een bekende is bijvoorbeeld 3V cards maar er zijn meerdere aanbieders. Je maakt dan aan het bedrijf een bedrag over via iDeal en vervolgens ontvang je een mail met daarin het creditcard nummer en een beveiligingscode. Deze prepaid creditcard blijft ongeveer een jaar geldig of tot het pre-paid bedrag op is.

Hoi, ik las je bericht en ik zag toevallig dat je bij megagadgets dit kan kopen. Je kan gewoon met ideal betalen, misschien is het een idee? groetjes wendy

Kennispartner van GoeieVraag

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100