Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil graag het spel CubeWorld kopen, maar ik kan het niet betalen zonder een credicard, weet iemand een oplossing?

Ik heb dus alleen Ideal, dus geen Paypal , Mastercard, Visa. Ik ben ook niet van plan om een creditcard aan te vragen! Heeft iemand een oplossing zodat als je betaalt het gewoon van je bankrekening af kan halen (met Ideal?). Of zijn er misschien ook waardenbonnen van Mastercard en Visa enzo die je kunt kopen en daarna kunt gebruiken? Het gaat om een bedrag van 15 euro.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
468

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het is tegenwoordig mogelijk om een pre-paid creditcard aan te schaffen.
Een bekende is bijvoorbeeld 3V cards maar er zijn meerdere aanbieders.

Je maakt dan aan het bedrijf een bedrag over via iDeal en vervolgens ontvang je een mail met daarin het creditcard nummer en een beveiligingscode.

Deze prepaid creditcard blijft ongeveer een jaar geldig of tot het pre-paid bedrag op is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bijvoorbeeld:" https://www.3vcard.nl/3V-prepaid-Visa-creditcard-voucher.html?tk=3651e660e8c8e06

Andere antwoorden (1)

Hoi, ik las je bericht en ik zag toevallig dat je bij megagadgets dit kan kopen. Je kan gewoon met ideal betalen, misschien is het een idee?

groetjes wendy
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding