Google chrome/toetsenbord werkt niet meer na een tijdje? (zie uitleg)

Soms, als ik al een tijd mijn computer aan heb staan, werkt Google Chrome ineens niet meer. Als ik dan op een link klik opent 'ie in een nieuw tabblad en als ik een nieuwe tab open en de 'G' intyp om naar Google te gaan dan verschijnt er ineens een zoekbalkje rechtsboven (alsof je ctrl+f hebt ingedrukt) en als je een nieuwe tab opent en de 'H' intypt gaat 'ie naar Chrome History. Heel vervelend, als ik de computer opnieuw opstart is het wel weer een tijdje over maar ik vind het echt super irritant! Dus als iemand weet wat dit is zou ik het echt heel fijn vinden!
ps. Mijn laptop is een nog geen jaar oude HP (ik weet niet welk type)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Probeer dit: druk op CTRL en dan op SHIFT. Sluit chrome en open opnieuw. Is je probleem opgelost?