Kan je bij MyCom.nl bezorgingen ook contant betalen?

Ik heb dus een headset besteld op MyCom.nl Ik heb nog niet betaald, maar kan ik het geld contant betalen aan de bezorger van MyCom of niet? Want ik heb nog geen creditkaart maar ik heb wel het geld contant (76,99)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vreemd want je kunt daar niets bestellen zonder vooraf met ideal of creditcard te betalen: Wanneer moet ik mijn bestelling betalen? Als u uw bestelling laat thuisbezorgen, betaalt u uw producten direct via de website. Dus geen gedoe met betalen bij aflevering of betalingsherinneringen na de tijd. Snel en efficiënt net zoals onze 24-uursbezorgservice. Komt u uw bestelling in een van onze winkels afhalen, kunt u alleen aan de kassa betalen. Hierdoor bent u flexibel als u bij ons rondloopt en is het eenvoudig om uw bestelling aan te passen of uit te breiden. http://mycom.nl/klantenservice/betalen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoe betaal ik mijn bestelling die ik laat thuisbezorgen? Een bestelling die u laat thuisbezorgen kunt u alleen via de website op het moment van bestellen betalen. Dit kan met iDeal of met creditcard (Visa en Mastercard). http://mycom.nl/klantenservice/bezorgen

Antwoorden (1)

Voor zover ik weet kan je alleen contact aan de bezorger betalen door middel van een rembours zending, en dat biedt MyCom niet aan. Dit heb ik gevonden op de site:

Op welke manieren kan ik mijn bestelling betalen?
- iDeal: Als u ervoor kiest uw bestelling thuis te laten bezorgen, is iDeal een makkelijke oplossing. U kiest uw bank en laat u doorlinken naar de elektronisch bankierenpagina. Uw bestelling kan binnen een minuut betaald zijn.

- Creditcard: Een creditcardbetaling is de andere mogelijkheid bij het laten bezorgen van een bestelling. U kunt kiezen tussen Visa en Mastercard om uw betaling met creditcard uit te voeren. Ook dit gaat snel en eenvoudig, maar voor uw veiligheid controleren wij handmatig alle creditcardbetalingen. Hierdoor duurt het een tot drie dagen langer voor uw bestelling wordt bezorgd. Ook komt er bij een creditcardtransactie € 2,95 bij het aankoopbedrag op. Bij het afhalen van een product in de winkel, kunt u ook met creditcard betalen. In dat geval krijgt u vanzelfsprekend uw gekochte artikel direct mee naar huis, maar worden wel de € 2,95 transactiekosten in rekening gebracht.

- Pin: Afrekenen met uw pinpas is ook gewoon mogelijk in alle MyComwinkels. Wij bieden u als MyCom ook graag de manier van betalen waar u aan gewend bent. Voor u het weet staat u alweer buiten met uw aankoop.

- Contant: In ieder MyComfiliaal staat ook nog steeds een kassa, zodat u uw product contact kunt afrekenen. Ook bij grote bedragen maken wij hier geen probleem van

- Achteraf betalen: Als u achteraf wilt betalen, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Noteer de producten die u wilt bestellen en zij maken het voor u in orde.

Ik denk dat jij het artikel wel in de winkelwagen geplaatst hebt maar dus nog niet besteld.

Bij de ING, ABN Amro en waarschijnlijk ook de Rabobank kan je contant geld op je rekening storten met een stortautomaat, hierbij heb je uiteraard een pinpas nodig. Je kan ook aan je ouders vragen of die hem even willen betalen via internet en dat jij het contante geld geeft.