als ik mijn computer openmaak dan komt er NTLDR is missing press Ctrl+Alt+Del to rest art wat moet ik dan doen?

Ik doe dat wat er staat maar dan komt er even iets en dan komt dat weer terug wat ik al eerder zei zo blijft het door gaan als ik het doe mijn computer is Windows XP

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Zit er niet een of ander beveiliging schakelaartje onder die deksel waar deze tegenaan drukt ?
Want blijkbaar wordt de harde schijf niet opgestart waardoor je pc niet in zijn systeem komt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik zal kijken

Andere antwoorden (1)

Tja... dat is een bootloader bestand, als dat weg is start XP dus echt niet meer op..
kijk: Wat betekent de melding NTLDR is Missing?

De melding NTLDR is Missing kan bij het opstarten van een systeem worden weergegeven. Deze melding geeft aan dat de bestanden die nodig zijn om Windows op te starten niet toegankelijk zijn, ontbreken of beschadigd zijn. Als gevolg hiervan kan het besturingssysteem niet worden geladen. Om dit probleem te verhelpen, stelt u eerst vast of het systeem toegang heeft tot de bestanden en vervolgens voert u een aantal handelingen uit om de ontbrekende of beschadigde bestanden te repareren.