Kan ik het scherm van mijn Philips tv zegmaar afspelen op mijn acer laptop via vga of hdmi

Ik wil het scherm van mij Philips tv afspelen op mijn acer laptop. Via een vga of hdmi kabel (liefst vga). Wat voor instellingen moet ik dan op mijn laptop doen of is het überhaupt niet mogelijk.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Anders kan je het beeld van je tv wel afspelen, maar dan moet je of een videoripper hebben of een video in, op je laptop. Meestal kost een minimaal apparaatje 25 euro, in usb vorm. Dan wel via de scart… ??? Kan je dat even verduidelijken?

Het beste antwoord

Dat is uberhaupt niet mogelijk. Je tv heeft vaak geen beelduitgang en je laptop heeft nooit een videoingang.