weet iemand een gratis en goede video editor die makkelijk te gebruiken is ook voor mensen de niet goed engels kunen ? (lees aub de extra uitleg)

ik wil een goeie video editor om mijn gameplays voor mijn youtube kanaal kelvingamingNL om ze vantevooren te verbeteren. ik ben niet goed in engels en ik kan er geen een kopen dus het moet een gratis zijn of een cracked alleen als ik die zelf opzoek lukt het nooit. en ik wil het voooral als er iets inzit waarbij ik sommige delen van mn video in speed kan doen, hopelijk weet iemand er een!
alvast bedankt voor de moeite

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (3)

Je kunt Sony Vegas gebruiken en gewoon via Google tutorials vinden en hulp sites in het Nederlands
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je een mac of windows computer hebt dan zit daar vaak al software op om te editen. Deze software is gewoon prima, en als je hier opzoekt kan je vaak ook de nieuwste versie gratis downloaden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik maakte zelf altijd gebruik van Camtasia Studios, dit vond ik altijd erg makkelijk.
Vooral omdat Sony Vegas heel lastig te gebruiken is als je moeite hebt met de Engelse taal, het is sowieso lastig software om mee te beginnen.
Mocht je nou echt klein beginnen, dan kun je altijd beginnen met Windows Movie Maker en langzamerhand overstappen op andere software.
Ook als je moeite hebt, kun je altijd tutorials opzoeken op YouTube, die kunnen je gemakkelijk wegwijs maken hoe je een video moet editen.