Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom computer na het uit start niet meer op?

Ik wilde in MediaMarkt gekochte Kaspersky installeren, want mijn Norton deed de laatste dag. Voordat alles werkte prima. Tijdens de installatie gevraagd om computer op nieuw te starten. Nu krijg ik scherm zwart met "no signal", toetsenboord werkt niet meer. Muis wel. Ik heb meerdere keren alle draadjes af en weer aangesloten, maar er niks verandert... Op kaspersky website geen antwoord gevonden, op internet ook. Weet iemand waar moet ik het antwoord zoeken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

stekkers eruit en goed aandrukken, ander snoer.
start ventilator van de koeling wel? Zo niet dan daar probleem
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ventilator van de koeling start wel, maar alle lampen branden niet.
Luister eens goed naar je PC of je de ventilator(s) hoort of de hard disk bijv. Zo ja, dan is waarschijnlijk de videokabel niet goed of je scherm overleden. Wat ook nog kan is dat, om wat voor reden ook, de schermresolutie veranderd is en wel zodanig dat jou scherm die resolutie niet aan kan.
Is je PC doodstil, steek dan het netsnoer er eens goed in of vervang het door een ander. Maakt je PC geluid, sluit dan een ander beeldscherm aan (ff lenen van iemand) en kijk of dat wel werkt.
Maakt je PC wel geluiden en helpt een ander beeldscherm niet, dan heb je goede kans dat er iets mis is met je videokaart. Probeer dan die vervolgens te vervangen (weer lenen) om te zien of dat verschil maakt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb met andere scherm geprobeerd, dezelfde resultaat. Ga ik zoeken nog videokaart te lenen. In ieder geval echt bedankt voor hulp.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing