Waarom computer na het uit start niet meer op?

Ik wilde in MediaMarkt gekochte Kaspersky installeren, want mijn Norton deed de laatste dag. Voordat alles werkte prima. Tijdens de installatie gevraagd om computer op nieuw te starten. Nu krijg ik scherm zwart met "no signal", toetsenboord werkt niet meer. Muis wel. Ik heb meerdere keren alle draadjes af en weer aangesloten, maar er niks verandert... Op kaspersky website geen antwoord gevonden, op internet ook. Weet iemand waar moet ik het antwoord zoeken?

Weet jij het antwoord?

/2500

stekkers eruit en goed aandrukken, ander snoer. start ventilator van de koeling wel? Zo niet dan daar probleem

Luister eens goed naar je PC of je de ventilator(s) hoort of de hard disk bijv. Zo ja, dan is waarschijnlijk de videokabel niet goed of je scherm overleden. Wat ook nog kan is dat, om wat voor reden ook, de schermresolutie veranderd is en wel zodanig dat jou scherm die resolutie niet aan kan. Is je PC doodstil, steek dan het netsnoer er eens goed in of vervang het door een ander. Maakt je PC geluid, sluit dan een ander beeldscherm aan (ff lenen van iemand) en kijk of dat wel werkt. Maakt je PC wel geluiden en helpt een ander beeldscherm niet, dan heb je goede kans dat er iets mis is met je videokaart. Probeer dan die vervolgens te vervangen (weer lenen) om te zien of dat verschil maakt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100