Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

geld de laagste prijs garantie van bcc ook op eigen producten van bcc?

ik heb een laptop gekocht bij de bcc, vorige week..
deze is nu 50 euro goedkoper dan dat ik hem gekocht heb, bcc zegt:
Mocht u binnen een straal van 20 kilometer rond uw BCC winkel toch nog een lagere prijs zien, zelfs tot 14 dagen na aankoop, vertel het ons dan. Wij passen na controle de prijs direct aan en betalen u het verschil terug. Dit is onze Beste Prijs Garantie.
geld dit ook als het product binnen 14 dagen goedkoper word aangeboden bij bcc zelf?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

BCC adverteert met "Altijd de beste prijs" en "Beste prijs garantie". De winkel controleert de prijzen van andere winkels in de buurt én van 23 internetbedrijven, en past de prijs onmiddellijk aan als concurrenten goedkoper zijn.

Het is heel waarschijnlijk dat BCC de prijs van de laptop die jij kocht heeft verlaagd omdat andere (internet)winkels hem goedkoper aanbieden. Kijk even op die websites (zie bron) of je die aanbieding kunt vinden.

Maar ook als die er niet tussen staat, moet je beslist teruggaan naar BCC en je beroepen op de "Beste prijs garantie".

"Mocht u binnen een straal van 20 kilometer rond uw BCC winkel toch nog een lagere prijs zien, zelfs tot 14 dagen na aankoop, vertel het ons dan. Wij (...) betalen u het verschil terug. Dit is onze Beste Prijs Garantie".

- In het BCC-filiaal zit je op een afstand van minder dan 20 km rond de winkel.
- Het zou wel erg flauw zijn als ze hun eigen prijzen buiten de regeling laten vallen.

Eigenlijk verwacht ik dat je zonder problemen meteen je geld terugkrijgt. De keren dat ik teruggegaan ben omdat andere winkels goedkoper waren, werd er nooit moeilijk gedaan met de terugbetaling.

Succes!
(Lees meer...)
Pieter2011
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Niet op basis van die regel, die verwijst naar andere winkels binnen 20 km. Tenzij er nog een BCC winkel binnen 20 km is met een lagere prijs.
(Lees meer...)
10 jaar geleden
Een winkelier hoeft je dat geld niet terug te geven als jij een artikel koopt wat 2 weken later afgeprijsd is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding