Volgens de computer mis ik d3dx9_43.dll wat moet ik nu doen?

Hallo,

Ik ging een spel opstarten en toen kreeg ik een bericht dat ik d3dx9_43_dll mis op mijn computer en dat ik het kan verhelpen door het opnieuw te installeren. Maar dat helpt niet. Ik heb directx geïnstalleerd, dat werd aangeraden op internet. Maar nog steeds werkt het niet. Komt het misschien doordat ik directx op de verkeerde plaats heb opgeslagen? Ik heb het gewoon bij mn documenten gezet.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (2)

Je kan het bestand opnieuw downloaden (zie link). Dan zou je geholpen moeten zijn.

Succes,
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankje, maar waar moet ik het dan opslaan? In welke map op welke plaats?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er staat dat het schade kan toebrengen aan je computer, is er nog iets anders?
Castle
10 jaar geleden
Klopt meestal moet het staan in de installatiedirectory van de game. en "het kan schade toebrengen..." is een wettelijke statement dat ze niet aansprakelijk gesteld willen worden. In deze YouTubelink zie je een reparatie van het spel "black opps'. http://www.youtube.com/watch?v=XZigh2LRZ8I
Ik raad je ten strengste af om zomaar losse bestandjes te downloaden van internet. De kans dat er mee gerommeld is is er groot!

Aan de bestandsnaam kan ik opmaken dat het gaat om een DirectX onderdeel. DirectX kun je opnieuw installeren via de Microsoft website: http://www.microsoft.com/nl-nl/download/details.aspx?id=35