Hoe kan ik al mijn progammas en bestanden in een keer naar de harde schijf verplaatsen?

Ik wil mijn xp laptop helemaal leeg hebben, alleen wil ik wel mijn progammas en bestanden ( foto's, video's muziek) op een harde schijf zetten.
Kan je dat in een keer verplaatsen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Download het programma filesync even, dan hoef je maar 1opdracht te geven en dan word alles gekopieerd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ronron1212
11 jaar geleden
Dat gaat niet op voor programma bestanden want die zul je als je ze wilt gebruiken weer opnieuw moeten installeren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik wil gewoon alle foto's op de harde schijf hebben, en sommige belangrijke progammas.
Dat je video foto ed wil kopieren is geen probleem gewoon kopieren naar de andere schijf. gewoon de hele map user ? met mijn documenten etc
Maar programma,s ? nee dat wordt niet te doen
aangezien je natuurlijk een hele nieuwe xp gaat installeren op je laptop ?
kun je voor programma toch beter de setup files of de installers gebruiken
ik durf te zeggen de meeste programma (zonder serie nummer )
kun je wel weer op internet terug vinden
maar bijv office (eigenlijk elk programma met een serie nummer )
kan je niet zomaar gewoon overzetten daarvoor moet je het hele programma toch opnieuw installeren en het serienummer weer invullen ed
en de rest heb je natuurlijk de schijven van

Eventueel save games ed kun je natuurlijk wel bewaren ?
bij wat oudere games is dat wel wat lastiger misschien omdat ze niet in de mijn documenten staan dus dat wordt even sneupen waar deze staan
maar goed meestal zijn dat maar kleine files dus een kopietje is snel gemaakt
en als je onthoudt waar ze staan in de map van de games kan je ze weer terug zetten

het enige probleem met programma's wat je echt kan frustreren
is als je email programma als outlook expres of office outlook gebruikt
het overzetten van mail en adressen lijsten is erg lastig

maar mocht je gewoon web mail gebruiken ed, dan omzeil je dat probleem helemaal
capthavoc