Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Dat zou officieel niet mogelijk moeten kunnen zijn. Maar het kan wel dat degene met een nummer de whatsapp op een tablet heeft geÏnstalleerd. En dat daarna die gsm altijd uitstaat omdat die niet gebruikt word.
Maar normaal gesproken als je whatsapp hebt, heb je ook een werkend gsm nummer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja, daarnaast kan het ook zijn dat je bijv. geen bereik hebt voor een telefoongesprek, maar dat Wifi wel goed doorkomt. Op die manier kun je bijv wel Whatsapp'jes ontvangen. ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kan, als bijvoorbeeld het whatsapp acount is aangemaakt op een nummer dat na een tijd verlopen is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je je facebook hebt gekoppeld aan je telefoon zie je ook de mensen van facebook (die whatsapp gebruiken en aangegeven hebben op FB) waar je het nummer niet van hebt in je contactenlijst.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat kan: Bij mijn Galaxy kan ik de telefoon op de vliegtuigmodus zetten zodat ik niet telefonisch bereikbaar ben, en dan kan ik intussen wel wifi aanzetten om te appen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding