Dat zou officieel niet mogelijk moeten kunnen zijn. Maar het kan wel dat degene met een nummer de whatsapp op een tablet heeft geÏnstalleerd. En dat daarna die gsm altijd uitstaat omdat die niet gebruikt word.
Maar normaal gesproken als je whatsapp hebt, heb je ook een werkend gsm nummer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja, daarnaast kan het ook zijn dat je bijv. geen bereik hebt voor een telefoongesprek, maar dat Wifi wel goed doorkomt. Op die manier kun je bijv wel Whatsapp'jes ontvangen. ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kan, als bijvoorbeeld het whatsapp acount is aangemaakt op een nummer dat na een tijd verlopen is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je je facebook hebt gekoppeld aan je telefoon zie je ook de mensen van facebook (die whatsapp gebruiken en aangegeven hebben op FB) waar je het nummer niet van hebt in je contactenlijst.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat kan: Bij mijn Galaxy kan ik de telefoon op de vliegtuigmodus zetten zodat ik niet telefonisch bereikbaar ben, en dan kan ik intussen wel wifi aanzetten om te appen.