Na dowloaden van IE10 werkt Facebook niet meer perfect. Wie verlost mij van dit probleem ?

Ik heb windows 7. Bij status fotos/videos toevoegen, kan ik nu geen fotos meer toevoegen.
Statusvak en vakje plaatsen worden flets en rechtsboven blijft de transportindicatie knipperen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tip: Gebruik geen Internet Explorer maar Google Chrome of Mozilla Firefox. Internet Explorer is enkel de meest gebruikte browser omdat hij de standaard browser op Windows is, maar eigenlijk is het de slechtste browser die bestaat naar mijn en vele andere hun mening. Bij IE heb je heel veel spam e.d.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In principe is IE geen verkeerde browser en met de spam valt het reuze mee. Echter moet je de privacy settings juist hebben staan en niet klakkeloos alles installeren wat je tegenkomt. Op deze manier heb je geen last van vreemde toolbars etc. :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb Google Chrome geinstallerd en alles werkt weer perfect.
Bedankt voor uw reacties

Het beste antwoord

Download de laatste versie van Chrome...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het is mogelijk dat er bepaalde onderdelen van websites nog niet juist werken in IE10.
Je kunt in dat geval de 'Compatibiliteitsmodus' aanzetten zodat IE een oudere versie gebruikt.

Dit kan in IE10 doormiddel van de volgende stappen:
- Druk op alt
- Tools
- Compatibility View

Of door het icoontje 'Gescheurde pagina' in de adresbalk aan te klikken.