Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is er aan de hand met de site van T-mobile?

Sinds een paar dagen kan ik niet meer inloggen op de site van T-mobile, omdat de site niet meer werkt. Met mijn computer is niks aan de hand, dus daar ligt het niet aan. Hoe kan dit nou?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het probleem zal bij jou liggen want ik kan wel gewoon inloggen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Je kunt proberen de cookies van T-Mobile uit je browser te verwijderen en daarna opnieuw de site bezoeken. Heb je Firefox dan kun je dat doen via de oranje tab linksboven -> opties -> opties -> Privacy -> Cookies tonen en T-Mobile cookies selecteren en verwijderen.

Toegevoegd na 21 uur:
Het blijft onduidelijk of het probleem is dat je de http://www.t-mobile.nl/home pagina en https://www.t-mobile.nl/inloggen-op-mytmobile?vid=PersoonlijkLogin pagina wel of niet kunt bezoeken? Ook laat je in het midden of je gebruikersnaam en wachtwoord wel kunt invoeren, maar bijvoorbeeld een foutmelding krijgt en niet verder komt.

Het kan ook zijn dat T mobile je oude account heeft laten vervallen. In dat geval kun je een nieuwe account aanmaken: https://www.t-mobile.nl/registreren?vid=PersoonlijkRegistration.

Toegevoegd na 1 dag:
Gelukkig kun je nu weer gewoon inloggen. De site werkt dus gewoon. De wijziging zal te maken hebben met het feit dat je sinds een paar dagen een nieuw contract hebt.
Blijkbaar kun je de oude contractgegevens dan niet meer raadplegen. Als je over die oude gegevens toch nog vragen hebt kun je contact opnemen met je provider via Service en Contact.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb inderdaad firefox en gedaan wat je hebt geadviseerd, door de cookies te verwijderen van T-mobile, maar dat heeft niet geholpen helaas..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kun je wel de http://www.t-mobile.nl/home pagina en https://www.t-mobile.nl/inloggen-op-mytmobile?vid=PersoonlijkLogin pagina bezoeken?
Of bedoel je dat als je gebruikersnaam en wachtwoord invoert een foutmelding krijgt en niet verder komt.
Is het ook mogelijk dat je contract of abonnement inmiddels is afgelopen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn contract was afgelopen eind maart, maar de nieuwe bundel is op 1 april 2013 al ingegaan. Ik heb inmiddels ook de cookies verwijderd van de site, wat mij is geadviseerd, maar dat heeft ook helaas niks geholpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan wel inloggen, maar verder kan ik de facturen en mijn beltegoed niet meer bekijken. Wel zie ik mijn telefoonnummer.
Het is wel zo dat ik een paar dagen geleden een nieuw contract heb bij T-mobile. Toch raar dat de site niet werkt?
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing