Hoe kan het dat ik twee uitnodigingen krijg van twee onbekende mensen op mijn msn?

Hun namen staan bij de uitnodiging en als ik naar hun profiel ga staat er naam onbekend? Er is ook niets ingevuld.
Ik begrijp niet dat een onbekend iemand een onbekende uitnodigd op msn? Uiterraard voeg ik ze niet toe.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Niet toevoegen inderdaad. Vaak zijn het fictieve personen of spambots die je belagen met reclameberichten, en in het ergste geval kan je msnaccount er een virus mee oplopen (als je op een link klikt die ze versturen).

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb het zelf ook eens in de 1 a 2 maanden. Als je ze toevoegt en tegen ze praat zeggen ze niets terug, maar eens in de zoveel tijd versturen ze reclameboodschappen naar je. Dit was voor mij een indicatie dat het geen echte personen konden zijn, sindsdien heb ik verdachte uitnodigingen dan ook altijd geweigerd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Dat zijn meestal commerciële boodschappen, het is gewoon volk wat adressen opkoopt en deze loslaat op iedereen. Je zult waarschijnlijk ook wel commerciële e-mail krijgen of gaan krijgen. E-mailadressen is big business.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dank je wel +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik werk in de IT, maar hoeveel er in omgaat geen idee, het zullen wel miljoenen zijn gezien het feit dat vele er zich mee bezig houden en zich ook niet omdraaien voor de hoge boetes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waar houden ze zich niet allemaal mee bezig he ?pffff
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zorgen voor de laatste updates en een goede virus bescherming en dsn heb je weinig last. Krijg je er toch een, de extenties zijn vaak exotisch dus gewoon ongewenst verklaren op extensie. (na het @ teken)
Of dames van lichte zede ;)
maar ga er vanuit dat als ze een vrouwennaam in je adres opmerken dat ze niet gaan mailen zal dus wel spam en ander rommel zijn.
capthavoc
14 jaar geleden
of het is fishing, of een virus. Nooit toevoegen. Wat heb je daar ook aan, je kent ze niet eens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oh, ik voeg altijd iedreen toe die mij toevoegt, vaak blijken het mensen te zijn die ik eigenlijk wel ken! xD
eigenlijk is dat niet zo slim he? Maar het is tot nu toe altijd goed gegaan dus ik blijf vooral doorgaan met iedereen toevoegen, wat jij er mee doet, moet je vooral zelf weten!:D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
spam! dat zijn vervolgens computers met wat standaart zinnetjes die met je gaan praten en die sturen telkens reclame links.