Hoe kan het dat ik twee uitnodigingen krijg van twee onbekende mensen op mijn msn?

Hun namen staan bij de uitnodiging en als ik naar hun profiel ga staat er naam onbekend? Er is ook niets ingevuld.
Ik begrijp niet dat een onbekend iemand een onbekende uitnodigd op msn? Uiterraard voeg ik ze niet toe.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Niet toevoegen inderdaad. Vaak zijn het fictieve personen of spambots die je belagen met reclameberichten, en in het ergste geval kan je msnaccount er een virus mee oplopen (als je op een link klikt die ze versturen). Toegevoegd na 1 minuut: Ik heb het zelf ook eens in de 1 a 2 maanden. Als je ze toevoegt en tegen ze praat zeggen ze niets terug, maar eens in de zoveel tijd versturen ze reclameboodschappen naar je. Dit was voor mij een indicatie dat het geen echte personen konden zijn, sindsdien heb ik verdachte uitnodigingen dan ook altijd geweigerd.

Dat zijn meestal commerciële boodschappen, het is gewoon volk wat adressen opkoopt en deze loslaat op iedereen. Je zult waarschijnlijk ook wel commerciële e-mail krijgen of gaan krijgen. E-mailadressen is big business.

Of dames van lichte zede ;) maar ga er vanuit dat als ze een vrouwennaam in je adres opmerken dat ze niet gaan mailen zal dus wel spam en ander rommel zijn.

of het is fishing, of een virus. Nooit toevoegen. Wat heb je daar ook aan, je kent ze niet eens.

oh, ik voeg altijd iedreen toe die mij toevoegt, vaak blijken het mensen te zijn die ik eigenlijk wel ken! xD eigenlijk is dat niet zo slim he? Maar het is tot nu toe altijd goed gegaan dus ik blijf vooral doorgaan met iedereen toevoegen, wat jij er mee doet, moet je vooral zelf weten!:D

spam! dat zijn vervolgens computers met wat standaart zinnetjes die met je gaan praten en die sturen telkens reclame links.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100