Downloaden wil niet goed, wat nu?

Ik heb het NIET over illegaal downloaden. Maar over downloaden in bijv. Google Chrome en Internet Explorer ///// Als ik van een matige server wat wil downloaden krijg ik een 'onbekende netwerkfout'. Dit krijg ik bij grote bestanden. Hij heeft wel gewoon 3MB/s, maar kan niet downloaden. Ook TV-streamen wil amper tot niet, na zo'n 15 minuten. Alle drivers heb ik opnieuw geïnstalleerd, en zelfs een paar keer geformatteerd. Ik heb een P8P67 als moederbord. Ligt het aan het moederbord?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Probeer anders eens met een andere (goedkope) ethernetkaart? Wellicht dat je ethernetdrivers niet goed zijn, of je ethernet adapter zelf...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is je internet verbinding wel stabiel tijdens het downloaden?
Mogelijk valt deze zo nu en dan uit en raakt daarom de download corrupt.