Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een goede app building software

het programma mag geld kosten als ik er maar een goede app mee kan maken

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Appsalad, misschien
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of je kijkt bij een app die je mooi en goed vind met welke software hij gemaakt is. Verder heb ik ook geen idee

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Probeer de app inventor van mit eens. Dit programma is gratis en je hoeft er niks voor te downloaden. Je hebt er wel Java voor nodig. Met dit programma kun je Android apps maken. De layout van het programma is makkelijk waardoor het programmeren niet zo moeilijk is. In het begin kan het een beetje verwarrend zijn, maar je kunt er echt super goede apps mee maken. Ik heb met dit programma een app moeten maken voor een informatica examen en het beviel me erg goed. Ik had, al zeg ik het zelf, een hele goede app (8,4 gekregen voor het examen). Ook de resultaten van mij klasgenoten waren niet verkeerd. Sommigen hadden mario nagemaakt, andere hadden space invaders gedaan en een groot deel had een originele zelfbedachte app gemaakt. Je kunt de apps ook in de Google Play Store zetten. Ik kan alleen geen link plaatsen van mijn app want ik mag volgensmij geen reclame maken op deze site.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zou je het apk bestand willen mailen naar glennie117@gmail.com ben wel benieuwd hoe die app eruit ziet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat gaat niet, ik heb de apk niet meer. Mijn informatica leraar heeft hem en ik heb nu examenweek dus ik zie hem helaas twee weken niet meer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedanktt
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing