Kan ik een blog maken op een site?

Vanaf jongs af aan heb ik een eigen website. Ik had als kind kindermigraine en gebruikte deze site op mensen daarover te informeren (omdat toen die tijd nog niet veel mensen wisten wat het inhield).
Nu ben ik al een paar jaar ouder, inmiddels geen migraine meer (GELUKKIG) maar ik heb wel nog steeds mijn website.
Ik vind het natuurlijk hartstikke zonde om mijn website weg te doen, want niet iedereen heeft een eigen URL.

Een jaartje geleden schreef ik blogs op blogger.com. Maar omdat ik niet genoeg bezoekers kreeg, ben ik er toen mee gestopt.
Nu mijn vraag;
Is het mogelijk om een eigen blog op een site te zetten, en zo ja; hoe?
Ik wil gewoon helemaal mijn eigen blog, dus niet van een ander bedrijf. Ik wil net zoiets als www.beautygloss.nl

Ik hoop dat jullie mijn vraag begrijpen!

Ps. Voor de liefhebbers; mijn website is www.githa.nl
(Ik ben met onderhoud bezig).

Weet jij het antwoord?

/2500

Tuurlijk. Er zijn genoeg (gratis) blog programma's. Vaak ook al op de server bij je provider. Ikzelf gebruik Wordpress. Heeft veel plugins en je kan hem ook via een app van artikelen voorzien. Succes.

Je hebt hiervoor met enige pech soms wel basiskennis van html nodig, in de meeste gevallen niet en is het heel simpel om het op te zetten. Je gaat even naar http://wordpress.com (enige kennis van engels vereist). Daar download je bijvoorbeeld de laatste versie van wordpress. Deze upload je bijvoorbeeld via filezilla ftp (upload programma) naar je webhost en dan ga je naar je website en volg je de installatie van wordpress. Vaak is dat het enige. Ook kan je veel tutorials vinden met dank aan onze zoekreus google!

Als je cutenews installeerd op je site (frames en html codes) dan heb je gewoon een soort blog. Als je bij mijn site kijkt in bron en op nieuws klikt zie je dat progamma. Echt super makkelijk eigenlijk.

Bronnen:
www.markimarc.tk

Het is wel lastig omdat er op dit moment veel bloggers een blog over beauty en/of lifestyle hebben het is de vraag of je het voor handel of vrijetijd doet als het voor handel is moet je zorgen dat jij bedrijven promoot en zorgen dat bedrijven gratis producten naar jou opsturen alleen moet jij wel een target filmpjes maken

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100