n73 is 10x niets, de mijne heb ik tegen de muur kapot gegooit.. (mijn mening maar ook die van vele anderen. in het studentenhuis waar ik op bezoek was, hadden ze 173 nokia 73's tegen de muur getimmert omdat deze niet meer werkte.)

vond het ff belangrijk dit te vertellen.
verder heeft internet alleen maar te maken de g mast, ofzoiets.. en niet met gsm (zover ik weet en mij ooit is uitgelegd)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
niets mis met een N73 hoor......

4G zou net iets sneller moeten zijn dan 3G internet, mijn vriendin heeft een E75 met 4G en ik een N73 met 3G en we sufrfen even snel, beide rond de 45kbps gemiddeld met een goedkoop Tmobile abonnement.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hoe snel je mobiele telefoon ook KAN Internetten, is het altijd afhankelijk van de bandbreedte waarover je op dat moment beschikt.

Bij mobiele telefonie en mobiele data communicatie ben je afhankelijk van het bereik wat je op dat moment wordt aangeboden door de provider. Zit je dus in een gebied waar je alleen G2 (GPRS) dekking hebt dan maakt het niet zoveel uit met welk toestel je op Internet zit.

Indien je beschikt over het bereik van HSDPA dan zal een nokia 6760 sneller zijn, doordat dit toestel hogere snelheden aan kan.