wanneer stopt msn? *zie beschrijving*

Laatst hoorde ik dat msn er mee gaat stoppen, nu doet mn msn het dus niet meer, hij logt in en dat zegt hij interne fout en stopt er dus weer mee. Ik vroeg me af of dat kwam doordat msn er al mee is gestopt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

"Microsoft stopt op 30 april met MSN"
Dit stond pas op www.nu.nl in het nieuws...

Voor de rest sluit ik me aan bij het vorige antwoord...
Behalve dat daar staat het 1e kwartaal van 2013, omdat 30 april dus niet in het 1e kwartaal valt. But that doesn't matter...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oja zie t haha, kon t nergens vinden.. ;p

Andere antwoorden (1)

Hotmail wordt/is overgenomen door Outlook. Nu is dat nog niet verplicht, maar over een tijdje zullen ze iedereen gewoon overzetten. Je merkt er echter niks van. Adres/wachtwoord blijft hetzelfde etc. Je kan nu al je hotmail updaten naar Outlook.

Er veranderd dus eigenlijk voor de gebruiker niet veel, de opmaak/lay-out zal wat anders zijn, maar verder is het allemaal hetzelfde.

MSN Messenger daarentegen, stopt er mee. Dit wordt overgenomen door skype. Of nouja, het wordt samengevoegd. Als het ermee gestopt is, zou je bij het aanmelden een melding krijgen met de vraag of je wil overstappen naar Skype.

Dit komt omdat MSN/hotmail eigenlijk nauwelijks meer gebruikt wordt. de meeste mensen hebben nu skype en gmail of iets dergelijks.

Op dit moment werkt MSN nog gewoon. Althans, ik kan nog steeds gewoon inloggen. De precieze datum van de grote overstap weet ik niet, die is volgens mij ook niet bekend. Op de meeste sites staat gewoon "het 1e kwartaal van 2013". Zeer snel dus.

Zie bronnen voor meer info.
Ook een link voor de download van skype.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Super dankjewel!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
geen dank :) succes ermee
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
"Dit komt omdat MSN/hotmail eigenlijk nauwelijks meer gebruikt wordt. de meeste mensen hebben nu skype en gmail of iets dergelijks."
Sorry, maar wat een klets! Van alle chatprogramma's is Messenger nog steeds veruit het meest populair. Skype is bij een bepaalde groep best populair, maar dan omdat je er gratis mee kunt bellen. Spreken en kijken dus, dat is wat anders dan chatten , al of niet met webcam. Chatten is voor de meeste mensen synoniem met MSN-messenger. In mijn contactlijst zijn nu 2 mensen over op Skype, de andere 50 wachten kennelijk tot MSN helemaal gestopt is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry hoor, maar ten eerste was de vraag niet eens waarom MSN stopt. en ten tweede, ligt dit dan aan de groep die jij op msn hebt, want over het algemeen wordt messenger nauwelijks meer gebruikt. Skype is veel populairder, dit is een feit dus kom me niet zeggen dat het "klets" is. MSN geeft ZELF als reden aan dat ze te weinig mensen over hebben, vandaar dat ze overstappen naar skype. Er komt niet genoeg geld meer binnen, omdat te weinig mensen heb gebruiken. Voordat je komt praten, check je research. En de wereld is groter dan alleen jouw lijst. Misschien is jouw lijst inderdaad nog vaak op msn, maar het gaat niet alleen om jouw lijst, het gaat over de hele wereld. Tuurlijk wordt msn door een groepje nog gebruikt, maar het aantal is zo sterk gedaald dat het niet genoeg geld meer binnenbrengt. Ik ken niemand meer die op msn zit. Daarnaast in Amerika, en andere delen van de wereld weten ze niet eens meer wat msn is. Alles gaat daar via yahoo messenger of skype. Vroeger zaten er miljoenen mensen dagelijks op msn, tegenwoordig praat iedereen via hun telefoons (app/ping etc) en skype, dus ja ik blijf er bij.. Msn wordt nauwelijks nog gebruikt.