Kan ik afbeeldingen die opeens weg zijn van mijn laptop nog terughalen?

Oke vanochtend was alles er nog.. En nu wil ik een foto gebruiken voor een profiel op zo'n site, en is ALLES leeg.. ALLE mappen met foto's zijn totaaaal leeg, alleen video's die in die mappen stonden zijn er nog.. Mijn 1e vraag is dus: weet iemand hoe dit heeft kunnen gebeuren?? Ik heb ze echt niet verwijderd.. zijn zo'n 500 foto's van vroeger en nu.. en overal gezocht kan ze nergens meer terugvinden.. En ten 2e, HELPPP weet iemand een manier om deze foto's terug te krijgen?? Als er al een manier is.. Of moet ik het maar gewoon vergeten :( pff baal echt!

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik weet niet.hoe.het zou komen. Ik weet wel dat je het met recuva (zie bron) terug kan halen. Toegevoegd na 8 uur: Ik zou recuva ook op een andere partitie of usb zetten. Als hij de fotos vind moet je die ook op een andere partitie of usb stick zetten. Dan heb je meer kans op slagen.

Bronnen:
http://www.piriform.com/recuva

Ik zou eerst eens gaan scannen op virussen en malware. Daarna schijfcontrole doen. Daarna via systeemherstel iets proberen. Daarna via recuva proberen iets terug te vinden. Sterkte

Hallo Tess; http://www.pcinspector.de/smartrecovery/info.htm?language=1 Hierbij de link van PC Inspektor, een Duits gratis programma dat op een voortreffelijke manier je verloren fotobestanden terughaalt. Maar dit programma kan ook alle andere bestanden redden, niet voor niets noemen ze het 'Dataretter". Als enige, en klein, nadeel kan ik opnoemen dat de bestanden een andere naam krijgen en dat kan vervelend zijn. Echter meerdere van deze programma's hebben dat dus...! De extensie wordt "Convar ****) de sterretjes staan voor cijfers. Neem er wel de tijd voor, want het duurt even voordat alles weer terug is. Maar dan heb je wel beelden gelijk aan origineel, zonder enig verlies. Let overigens wel op dat je de gratis versie van het net afhaal, anders moet je betalen!!! Ik wens je veel succes. En hoe het gekomen is, wel dat kan vele oorzaken hebben, denk aan opschonen, een ander achter je PC, toch net dat verkeerde commando, vaak heb je er zelf geen erg in. Groetjes Cork

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100