Hoe kan het dat ik wel op mijn iPod verbinding kan maken met internet maar niet met mijn laptop?

En nog belangrijker; hoe los ik het op? Ik zet er ook een foto bij van welke 'melding ik krijg op mijn laptop.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Probeer om de drivers voor je netwerkkaart opnieuw te installeren. Dat kan helpen. Lukt dat niet dan is een complete herinstallatie van windows misschien de oplossing, wel een rigoreuze...