Hoe ga je van engelse itunes store naar Nl

Ik heb laats mijn iphone geupdatet, maar nu wil ik weer iets downlouden maar komt er een melding in het engels dat ik mijn itunes store terug naar een Nederlandse versie moet doen. Ik heb bij instellingen gekeken, maar daar stond niks over hoe je een ander taal moest doen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Via een omweg kun je er wel komen.

Ga naar google.
Zoek een Nederlandse app

Dan ga je via je telefoon naar de Nederlandse app store.

Zeg dat je het wil downloaden..
Ook al wil je het niet zoek er even eentje die je even wat lijkt.
Je kunt hem zo weer eraf gooien.

Als je hem gaat downloaden gaat hij je vragen of je wil overschakelen naar de Nederlandse store. Geef hier voor accoord. Nu pakt je iPhone alleen de Nederlandse store.

Lukt het zo niet licht je probleem
Dieper, bij mij lukte het wel op deze manier. Van Spaanse store naar Nederlandse terug ter gaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ander manier is; log in op je apple account (via itunes) op pc
ga naar itunes store of via je emailadres dat er staat
en kijk daar je land settings na en verander deze
capthavoc