Bij mijn iphone 4 hangt de camera vast ik heb al opnieuw opgestart en alles maar dat werk niet wat kan ik hier aan doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Dan moet je de accu er uit halen en na 1 minuut wachten er weer in doen. Dan is alles gereset.
Heb ik ook heel soms last van met mijn smartphone en dat werkt tot nu toe altijd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De accu is de batterij, dus er word bedoelt dat je ff de batterij eruit moet halen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Echt een onzin antwoord!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met een iPhone kan je de accu er niet uithalen.
Een soft reset moet voldoende zijn. 5 seconde de home knop en aan/uit knop ingedrukt houde.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de iPhone kan je de batterij Er niet uithalen! Maat idd je home knop in gedrukt houden en je bovenste knopje ingedrukt houden en opnieuw aanzetten