Is er een website om amerikaanse series te kijken op de Ipad?

Ik kijk graag online series, maar de websites die ik gebruik op de laptop werken niet op de Ipad. Kent iemand een site waar dit wel werkt?!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

www.couchtuner.eu
kies de serie die u wilt kijken
Kies dan de episode
Klik op de blauwe link naast Watch it here: "blauwelink"
Klik vervolgen op source for ipad
Veel kijk plezier ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn veel verschillende websites die per aflevering een overzicht geven van links naar weer andere websites waar het filmpje dan te vinden is. Voorbeelden zijn www.btvguide.com en www.tv-links.eu. Verschillende bronnen zijn compatibel met een iPad (meestal onder 'more links'). Ik gebruik meestal 'gorillavid' of 'daclips', soms werkt 'movpod' ook. Soms moet je meerdere links uitproberen of een link opnieuw laden.