Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan het dat de N op een toetsenbord het niet doet ?

5 min minuten eerder deed hij het nog en nu doet hij het niet. Hoe kun je erg voor zorgen dat de N het weer doet.

Toegevoegd na 6 minuten:
Het is niet mijn toetsenbord maar die van mijn ma.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
862
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hoe typ jij dan de N in je vraag?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ow...Loenie,dat kan ook ja..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de N van Nienke XD

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

mischien zit er troep tussen. even met een pincetje die toets eraf halen en even kijken.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
De N zit nogal recht voor je, dus als je iets morst op het toetsenbord, bijvoorbeeld brood- & koekkruimels, sigarettenas, enz. dan is de kans het grootst dat het in het midden voor je gebeurt, vandaar dat de N een van de meest waarschijnlijke kandidaten is. Wat je kan doen is hard blazen (NIET spugen!) in de lengt richting, dus van de ZXCV naar BNM in de hoop dat je het er uit blaast. Eventueel kan je een speciale stofzuiger gebruiken (zie onderstaande link). Soms kan je makkelijk de toetsen er af wippen (op mijn laptop lukt dat prima). Is het een los toesenbord, dan kan je het op de kop houden en met de bovenkant naar onderen op een tafel tikken (raak met de rand onder de spatiebalk de tafel, dus het toetsenbord onder een hoek de tafel laten raken), zodat de rommel er uit valt. Mocht het niet lukken, dan kan je altijd alles nog uitelkaar halen en dan de losse onderdelen goed schoonmaken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als schoonmaken niet helpt, kan je de hoofdletter N maken door de alt-toets ingedrukt te houden en op het numerieke toetsenbord 078 te typen. Een kleine letter n is Alt-110.
Ik geef toe, een onhandige noodoplossing totdat je een nieuw toetsenbord aangeschaft hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding