Wie weet welk lettertype dit is of waar het op lijkt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry, ik kom er niet achter. Maar je zou kunnen proberen op google te zoeken naar 'Font search by image', dan kan je dit plaatje uploaden en er zo misschien achter komen.

Het beste antwoord

Hij lijk op "FHA Modernized Ideal ClassicNC", te downloaden via onderstaande link. Er zit helaas geen lange IJ in.
bamibal
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja! Dat lijkt er behoorlijk op. Ik ben nogal stom waarschijnlijk, maar ik heb het lettertype gedownload en weet nu niet hoe ik m'n tekst in dit lettertype krijg. Ik heb exact het volgende nodig, in okergeel (inclusief aanhalingstekens): " 'T SONNETJE IN HUIJS ". Die eerste T moet ongeveer tweederde van de grootte van de andere letters zijn. Hoe krijg ik dit voor elkaar?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De e is ook heel anders, net als de H dwarsstreep en de ronding van de u...

Andere antwoorden (2)

Aan het verschil tussen de S'en is te zien dat het handmatig is gedaan. Ik denk dus niet dat er sprake is van een bestaand lettertype.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hm, daar zeg je me wat... Was me nog niet eens opgevallen! Blijft de vraag wat erop lijkt...
imruben
11 jaar geleden
Inderdaad, net als de 'samenvoeging' van de i en j ;)
Ik denk dat het gepersonaliseerd is. Dus een custom made lettertype speciaal voor dit bedrijf. Het lijkt inderdaad op bovenstaand lettertype, maar dus waarschijnlijk aangepast door de designer.