Hoe kan ik gratis een .apk app voor android te download aanbieden?

Ik heb al een app gemaakt maar wil deze graag te download aanbieden via een makkelijke, legale weg. Het hoeft niet perse in de Google Play store (mag natuurlijk wel) en het moet gratis zijn aangezien we een non-profit organisatie zijn.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Het beste kun je natuurlijk in de Google Play Store uploaden. Daar halen de meeste android gebruikers hun apps weg.

Een goed alternatief is de website SlideMe. Je kunt je daar aanmelden als Developer, en daar je eigen apps uploaden, waarna anderen deze weer kunnen downloaden.

http://slideme.org/

Tip: Om apps te promoten kun je ook via Youtube een filmpje maken voor hoe de game speelt en er uit ziet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een iegen blogsite maken en hier opaanbieden, alleen mensen downloaden niet zo snel homemake .apk want zitten vaak virussen in