wat is amd?

krijg steeds melding dat mijn beeldscherm hersteld moet worden, dat gaat een paar keer goed, maar nu krijg ik de melding geen bronsignaal

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (2)

Je zal waarschijnlijk een Ati Radeon videokaart in je computer hebben zitten, omdat AMD Catalyst omhoog komt.

Update even je stuurprogramma voor je videokaart:
http://support.amd.com/us/gpudownload/Pages/index.aspx
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
AMD is een merk dat vooral Processors maakt ik zou even kijken naar de Drivers kijken of er updates enzo zijn