Is het mogelijk om een kopie van mijn ziggo mail account te sturen naar mijn gmail account?

Toegevoegd na 1 minuut:
Bedoel dus mail die in mijn account van ziggo binnenkomt om daarvan ook een kopie naar mijn gmail account te sturen. Ik bedoel dus niet het doorsturen van de mail, maar het kunnen lezen van de mail op beide accounts

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (2)

Ja, dat kan. Je kunt in je Gmail instellen dat hij ook je mail uit je Ziggo-account ophaalt. Je moet hiervoor dus wel je Ziggo gebruikersnaam en wachtwoord weten.

Ga in Gmail naar instellingen, en klik op het tabblad Accounts.

Toegevoegd na 6 minuten:
Onder het kopje "Mail van andere accounts (met POP3) controleren" vul je je Ziggo-gegevens in.
bamibal
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is dus geen kopie! Je haalt dan de ziggo mail direct op in Gmail
bamibal
11 jaar geleden
@Beerenburger: het is wel een kopie, want het origineel blijft op de server en is alsnog via een ander mailprogramma op te halen.
Als je outlook gebruikt zou je een regel kunnen maken die alle mail die op dat account binnen komt doorstuurt naar je Gmail account. Zo heb je een kopie in beide email clients
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bamibal
11 jaar geleden
Dat werkt alleen als je eerste je mail ophaalt in Outlook. Je kunt zo dus niet je mail in Gmail lezen, als je deze niet al eerst in Outlook hebt ontvangen.
Als je Gmail een kopie van de mail laat ophalen van de mailserver, kun je de mail later alsnog in Outlook ophalen.
bamibal
11 jaar geleden
Dit was dus een reactie op het antwoord en niet op de reactie van mariboto.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat klopt bamibal maar dat was toch ook de vraag: een "kopie" ?
Nu nog even uitzoeken of het in livemail ook werkt