hoe sluit ik mijn stereo aan op mijn computer?

Nu wilde ik mijn stereo set aanluiten op mijn computer maar ik heb geen idee hoe, ik ben niet zo handig met zulke dingen.
Mijn stereo set heeft zulke uitgangen:
http://bimg2.mlstatic.com/dvd-home-theater-system-lg-ht202sf-4-bocinas1-bajo1-repdvd_MLM-F-3061476775_082012.jpg

De aansluitingen van mijn computerzie je hier rechts:
http://www.promax.co.nz/store/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/l/u/lulexn67inyrnlqh_500.jpg

graag hoor ik snel een reactie van iemand die een idee heeft.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je kunt je stereo aansluiten met behulp van een kabel. Die moet dan in je stereo in de ingang met het koptelefoontje, en bij je computer in de aansluiting waar je normaal ook de oortjes doet. de kabel die je moet gebruiken heeft dezelfde aansluiting als alle andere oortjes. Hoe de kabel heet kan ik je niet vertellen, maar ik zal een foto mee uploaden, ik gebruik mijn stereo namelijk op dezelfde manier. Als de aansluiting van de kabel te groot of te klein is, kun je altijd wel bij een dixons of handyman een vergroter of verkleiner kopen. Dat is een handig dingetje wat je gewoon op je kabel zet waardoor de aansluiting groter of kleiner wordt. Ik hoop dat het je lukt ;)

Toegevoegd na 1 minuut:
Oja en ik denk dat je de kabel in moet pluggen in e groene of roze plugin, maar als het goed is staat er een koptelefoontje bij of het woord phones of mic
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ingang met koptelefoontje? Dit is uitgang....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja maar je steekt de kabel toch ergens in. ingang, uitgang hoe je het ook wilt noemen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Prik in waar je wil, maar als je een ingang op een andere ingang aansluit gaat het niet werken.
je hebt 2 mogelijkheden ofwel aux kabel tulp M andere kant
2,5 mm of 3,5 mm ingang (hangt van laptopuitgang af ) of headphone kabel afknippen ontmantelen niet vergeten torsen !!! voor een betere verbindine/conectie succes hopelijk weet je hier genoeg mee