Waarom bewaart Ziggo Webmail mijn mailtjes nog steeds in de inbox als ik ze al geopend heb in Outlook?

Een paar dagen geleden hebben we een SSD schijf geplaatst in onze computer. Toen moest email en alles opnieuw worden geinstalleerd. Maar sindsdien als ik een mailtje open via webmail en dan weer open met Outlook 2010, dan hoort het mailtje verplaats te worden naar Outlook toe. Zodat je weer ruimte hebt in de webmail. Maar sinds dat we het opnieuw hebben geinstalleerd gebeurd dat niet, en blijven dus de mailtjes in de Webmail staan. Nou ben ik ver over mijn limiet heen qua maximum aantal geheugen. Ik heb al bij de opties gekeken bij de Webmail daar kan ik niks vinden. Wat kan ik hier aan doen? Alvast zeer bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Kijk eens bij de instellingen van Outlook.
Het klinkt alsof je bij het opnieuw configureren van je outlook per ongeluk de optie: "Laat kopie van de berichten achter op de server"-optie aangevinkt hebt laten staan.

Toegevoegd na 13 uur:
In aanvulling op jouw reactie.
(ik heb hier alleen de Engelse versie, maar je komt er vast wel uit).

Ga naar File (bestand), dan Account Settings.
Klik je account aan en bekijk alle opties die je al dan niet aangevinkt hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waar staan die opties ergens? Ik kan het nergens vinden. Als ik bij opties van Outlook en Webmail kijk zie ik nergens iets staan wat server gerelateerd is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het was even zoeken waar die functie stond, maar heb toch gevonden (als je alleen op account instellingen drukt krijg je namelijk geen checkboxes te zien) Maar zeer bedankt, nou kan ik eindelijk weer mijn webmail fatsoenlijk gebruiken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Graag gedaan.