Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan ik mijn album in de itunes store nog wisselen ?

Ik heb een album gekocht in de itunes store ! wat blijkt nu ik heb niet goed gekeken! en het verkeerde album gekocht ! kan ik dit nog wisselen of niet ? ik heb er tenslotte 14 euro aangegeven !!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
559

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Nee, Eenmaal aangeschaft is het niet meer ongedaan te maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jup, via iTunes naar je account gaan en dan het aanschafoverzicht aanvragen. De rest spreekt voor zich (item opzoeken, probleem aangeven enz.)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En hoe vraag je zon aanschafoverzicht aan ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Via iTunes naar je account opties gaan en dan staat er ergens al je aankopen, dat bedoel ik
Nou, leg uit waarom de aankoop niet naar wens is. Ik had laatst per abuis een cover-cd gekocht. Gemaild, en de aankoop werd geannuleerd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Naar wat moet je een mail sturen want ik wou de mnm1000 kopen maar ik heb die gekocht bleek dat ik de verkeerde had genomen !!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Naar; iTunesStoreSupport@apple.com
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan kan je de bestanden gewoon op je pc opslaan en dan heb je het gehele album alsnog? Ik vind het maar raar en het is ook een beetje dom, maar vooruit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heel erg bedankt ik heb een mailtje gestuurd afwachten maar ... !!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding