Wat is er mis met mijn laptopmuis?

Ik heb er weinig verstand van dus ik weet ook niet of het in de goede categorie staat.

Mijn muisaanwijzer gaat weg als ik mijn muis niet beweeg. Als ik mijn vinger op het muisvlak-touch (hoe schrijf je dat??) houd, dan gaat ie knipperen. Wat moet ik instellen zodat ik m gewoon blijf zien?
Dus niet knipperend maar gewoon helemaal zichtbaar blijft? Ik heb al van alles aan mijn muisinstellingen veranderd maar helpt geen zak.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoop dat even een beetje humor mag: volgens mij moet ie nodig naar de dierenarts ;)
Ik hoop dat iemand je beter kan helpen.
AWM
14 jaar geleden
Wat is het merk en type van je laptop?

Antwoorden (1)

Zoals je mogelijk weet zijn er mensen die met hun hersengolven een gevoelig apparaat als een PC kunnen bedienen.
Het hangt ervan af hoe sterk jouw brains werken maar een wat grotere afstand ervanaf kan het verschijnsel doen afnemen.
Het is niet alleen een goed bedoelde langs de humor scherende maar ook een serieus te onderzoeken optie of een helmpje van isolerend materiaal iets voor je is.
Ik zou er in ieders geval geen valium of zo om gaan slikken. Mijn muisje schiet meestal naar de rechteronderkant van het scherm. Daar zit blijkbaar het holletje van dat beessie.