Hoe kan het dat ik de mail van een vriendin niet binnen krijg? Zij staat in mijn contactenlijst en is ook de enige bij wie dit gebeurt...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Cryofiel
14 jaar geleden
Heeft ze jouw emailadres goed ingetypt? Zonder spaties, met de .nl of .com of .watdanook erachter, met punten in paats van komma's?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja alles is goed ingetypt, hebben het al meerdere malen geprobeerd en het is al een maand of twee dat ik niks van haar ontvang. Ontzettend raar
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
We hebben beiden een hotmailaccount.

Antwoorden (2)

Heb je gekeken of ze bij jou heel toevallig bij de ongewenste mail binnenkomt?

Toegevoegd na 3 minuten:
Als het om hotmail gaat: Kijk eens via "opties" bij "meer opties" en dan naar "veilige en geblokkeerde afzenders". Misschien staat ze daar tussen? Even uit de lijst halen en mailen maar ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien wordt de e-mail als spam beschouwd.
Heeft ze de e-mails wel naar het goede adres gestuurd?
Een letter of teken fout en je krijgt niets.