Laptop maakt een TOET geluid, wat kan dit zijn?

Het klinkt als een zware dikke harde toeter, 1 keer doet ie het maar..
soms maakt ie het geluid.. mijn laptop is al aan het verslechteren, de kaart die het beeld (pixels en wat dan ook) is ook stuk.. het beeld schokt soms heel hevig.. maar voor de rest gaat het prima met de laptop, het toetsenbord doet het ook niet meer goed.. ik ben aan het sparen voor een nieuwe laptop, maar vraag me wel af waarom die zo'n toet geluid maakt.

iemand een idee.. hij deed het net ook.. ik kwam op dat moment nergens aan.. niet aan de muis, niet aan het toetsenbord.. ik hielt mijn handen stil.

dus was wel nieuwsgierig.. iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (3)

Ik antwoord uit eigen ervaring
Bij mijn laptop betekent dat dat de batterij leeg is
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien blijft de shift toets een bertje hangen.
want dan krijg je ook een toet geluidje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een TOET kan diverse oorzaken hebben. Zoals hier al word aangegeven kan het de batterij zijn maar ook het toetsenbord bijvoorbeeld. Dit laatste zal wel kunnen kloppen omdat je al aangeeft dat het toetsenbord kuren heeft. Het klinkt er erg naar dat de laptop z'n beste tijd heeft gehad en dat deze afgeschreven dient te worden. Ik zal er dus niet meer teveel afhankelijk van proberen te zijn.

Succes ermee.

Ps. hoe oud is de laptop? Ik ken nog wat reparatie bedrijven waarbij je de laptop altijd kan inleveren voor een goed doel. Hier knutsellen ze van 3 oude defecte laptops 1 werkende oude laptop voor een bijstandsgezinnen of goede doelen in het buitenland..

Gr.