hoe kan ik op mijn laptop op www.twitter.com zonder dat hij hem over zet in www.mobile.twitter.com?

Twitter op mijn laptop: als ik op mijn laptop op twitter ga -> www.twitter.com gaat hij automatisch naar www.mobile.twitter.com.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Meestal staat er onderin een website mobiele versie en desktop versie. Als je daar op klikt zou het goed moeten komen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat staat er dus niet bij twitter :p
Twitter heeft niet onderaan een knop staan om te switchen. Je kan dit via de instellingen wijzigen als je bent ingelogd, of door op de volgende link te klikken: http://mobile.twitter.com/settings/change_ui
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke sorry. Ik gebruik niet zo vaak maar het leek mij logisch dat het zo was, niet dus