Hoe kan ik sneller downloaden / pagina's laden?

Ik heb al enige tijd problemen met mijn internet ik download traag (nu ook download ik een java update, alleen met het downloaden doet hij er al 20 minuten over terwijl mijn neefje het in max 2 minuten download).

Ook pagina's laden zoals: facebook, tagged en ook goeievraag laden zeer traag.

Ik heb alles al schoon gemaakt met Ccleaner, virusscanners en een maleware bestrijder.

Ik keek ook nog naar mijn verbindingssterkte en dit is: 54.0 Mbps.

Zou iemand mij kunnen helpen, eventueel via Teamviewer zodat het probleem echt verholpen word?

Toegevoegd na 10 minuten:
Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 1473.8 KByte/sec
(=11790 kbps)
Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 101.3 KByte/sec
(=810 kbps)
Connection
Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar 1036.0 Conn/min

Weet jij het antwoord?

/2500

Jouw router kan 54 Mbps aan, dat wil niet zeggen dat dat ook daadwerkelijk zo is. Alles is afhankelijk van de aanvoersnelheid van je provider, als die maar 2 Mbps is, zal je ook nooit meer dan dat halen. Hoogstwaarschijnlijk is dat je bottleneck en kan je het beste contact opnemen met je provider. Als je wifi-ed; ga eens naast de router staan. Als je met UTP aangesloten bent, verwissel het kabeltje eens.

Download Download Accelerator Plus. Als je voortaan in die software de link van de dingen die je wilt downloaden zet, dan worden er meerdere connecties gemaakt, en dat is veel sneller dan gewoon downloaden.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100