Waar vind ik dit computerspel? Doel van het spel is een golflijn door een tunnel te leiden zonder de bodem en de bovenkant te raken.

Het is een spel dat ik een aantal jaar geleden online heb gespeeld. Het is een tweedimensionaal spel. De golflijn beweegt van links naar rechts en je kan de lijn met de pijltjestoetsen steeds iets hoger of iets lager bewegen.

De bedoeling is de bodem en de bovenkant van de tunnel niet te raken en zo ver mogelijk de tunnel door te komen. Tijdens het spel wordt de bodem soms hoger en het plafond lager, waardoor het moeilijker wordt de lijn door de tunnel te leiden. Als ik me goed herinner was de achtergrond zwart en de golflijn rood.

Ken je dit spel? Waar kan ik het vinden?

Toegevoegd na 1 week:
Bij het sluiten van de vraag: Dank voor de antwoorden! Ik heb weer een paar leuke computerspelletjes leren kennen.

Jammergenoeg kende niemand het spelletje dat ik zocht. Ik zal daarom ook geen "beste antwoord" kiezen.

14 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (3)

Dit spel is waarschijnlijk niet helemaal wat je bedoelt, maar hij voldoet aan een paar van je eisen.
http://www.elkspel.nl/spelletjes/Behendigheid+spelletjes/Raketten+Tunnel.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Doet me een beetje denken aan dat helikopter spel waar je door een tunnel vliegt. Wellicht staat het spel erbij op onderstaande link.

Toegevoegd na 1 minuut:
Nog specifieker deze link misschien:
http://www.spele.nl/game/ontwijk_de_stukken/cirkel_game_2.html

Toegevoegd na 2 minuten:
Dat is het 2e deel dat hierboven staat, hier het 1e deel:
http://www.spele.nl/game/ontwijk_de_stukken/cirkel_game.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit lijkt er verdacht veel op : String avoider.