Ik heb skype verwijderd op mijn computer, maar hij start toch steeds weer op als ik mijn computer opstart. Hoe moet ik dat oplossen?

Ik heb een computer met windows 7.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.9K

Het beste antwoord

oke kijk het zit zo,
je hebt alleen de snelkoppeling verwijderd,
je verwijder skype helemaal door de volgende stappen te volgen:
- klik op je startknop (linksonder)
-klik op configuratie scherm
-klik op software
-zoek in de lijst naar skype
-verwijder het
-start je computer opnieuw op om te kijken of het werkt
- als het werkt log je in op goeievraag en dan bedank je me
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Verwijder Skype helemaal via het configuratiescherm. Programma´s verwijderen en dan Skype aanklikken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet het programma verwijderen via configuratie en dan add remove programmas
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Windows knop+ R
typ in "msconfig" ga dan naar het tab blad opstarten en vink skype af.