Hoe kan ik mijn eigen foto,s versturen ?

Ik heb 1 foto gemaakt die ik door wil sturen, maar dat lukt niet.
Hij staat gewoon bij mijn afbeeldingen, ik heb hem ook mijn eigen postvak in gesleept, daar staat hij dus ook in, maar versturen lukt mij niet.
Op mijn oude PC lukte alles, maar op mijn nieuwe laptop lukt het niet.
Alvast bedankt.
Hoop op niet te moeilijke termen want ik heb nooit een PC cursus gehad

Toegevoegd na 14 minuten:
Nog iets...iedere keer als ik iets met dat paperclipje wil doen om hem als bijlage te versturen, krijg ik een bericht van "Windows live" om me daar aan te melden, wat me trouwens dan weer niet lukt, dus misschien heeft het daar mee te maken ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je bedoelt dat je je foto wil mailen: als je op 'Nieuw' klikt, staat op een menu bovenin (zoek er even naar, staat bij elk mailprogramma op een andere plek) het knopje 'Bijlage invoegen' of iets dergelijks. Klik hierop en voeg je foto in, verstuur de mail en klaar is Kees.

Ik hoop je hiermee geholpen te hebben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als het een niet al te ''erge'' foto is dan kun je hem via social media sturen dat werkt vaak wel! Suc6 verder!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Via `Yousenditd` zal het toch wel kunnen lukken.

Toegevoegd na 2 minuten:
Foutje in de tekst maar de bron is goed.