Op welke site moet je je als woningzoekende inschrijven?

Ik moet me op een site inschrijven als woningzoekende, ben 18 jaar.. Aan het inschrijven zitten kosten die 10 euro per jaar bedragen. Iemand enig idee welke site dat moet zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Aan jou bericht te zien denk ik dat je Woningnet bedoeld, vanaf je 18e levensjaar kun jij je daar inschrijven.
Het kost eenmalig €50,- en daarna €10,- verlengingskosten per jaar.
Hieronder in de link kun je meer informatie vinden!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is hem niet..

Andere antwoorden (1)

Volgens mij kun je je als woningzoekende inschrijven bij een of meer woningbouwverenigingen en de gemeente waar je een woning zoekt. Mij lijkt dat je het beste naar het gemeentehuis kunt gaan om te beginnen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ronron1212
11 jaar geleden
wat heeft het gemeentehuis hiermee te maken?