Zijn er überhaupt nog laptops te koop met een mat scherm?

We zijn er in ieder geval uit dat we een asus-laptop willen kopen, o.a. doordat ze vrij goed bekend staan en tevens goede servise hebben, ook niet onbelangrijk natuurlijk!

Maaaaaar, ze zijn praktisch niet meer te krijgen met een mat scherm. Het zijn allemaal schermen met spiegelend glas, en dat vind ik absoluut NIET mooi zeer hinderlijk in gebruik!

Wie weet waar ze nog te koop zijn....laptops (liefst de Asus) met een mat scherm?

1.1K

Het beste antwoord

Er zijn nog zat laptops met een mat scherm, alleen niet zo vaak meer in de winkel. Bling-Bling!

Kijk maar eens bij onderstaande link, ik heb daar alvast alle laptops zonder spiegeltje gekozen, nog 32 stuks keuze ;-)

Zelf zoeken? Dan daar 'Glare type: Nee' kiezen. Glare is bij hun het glanslaagje.

Toegevoegd na 1 minuut:
Trouwens geen Asus in dat lijstje ;-) en mijn advies is, koop ook nooit een Acer (slechte accu's).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
misslobe
14 jaar geleden
Hey dankjeWEL !!!
Ik ga kijken.

Andere antwoorden (2)

Als ik jou was, zou ik naar de dichtstbijzijnde computerwinkel togen om je aldaar te laten informeren naar de mogelijkheden. Er zijn nog genoeg merken met een goeie anti-reflectie laag.

En staar je je niet blind op een Asus. Dat spul is niet voor niks zo goedkoop; bras... Genoeg andere merken met goede serviCe.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij HP hebben ze altijd nog wel laptops met een mat scherm. HP is een robuust merk, zonder fratsen.
rose