Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil ouders van kinderen van 0 - 18 vragen een online enquête in te vullen. Hoe benader ik ze?

Ik voer een imago-onderzoek uit voor mijn stage. Ik wil ouders van kinderen van 0 - 18 vragen of zij een digitale enquête in willen vullen.
Via welke media benader ik de ouders?
(Via nieuwsbrieven van middelbare en basisscholen, social media en ......)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
553

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je maakt een online enquete aan, ik neem aan dat je al weet wat je erin wilt plaatsen en waar je deze gaat hosten.

Benader een school doe dat via de telefoon, mail of even langs gaan. en zorg dat je het volgende te weten krijg:

kan ik hier een enquete laten doen?
zo ja, hoe laat zou het kunnen?, zijn er computers beschikbaar? hoeveel kinderen zitten er in de klas?

maak een afspraak met de school.

Wat je dan doet is gewoon een document maken in een tekstverwerker waarin jij uitlegt hoe jou doelgroep je enquete kan invullen, print deze uit in hoeveelheden die jij denkt nodig te hebben en uitdelen maar op de dag van de afspraak.

Een enquete via social media delen lijkt me niet erg handig aangezien er erg weinig mensen zijn die dit 'voor de lol' even doen tenzij je er een kleine vergoeding voor geeft. Je kunt het natuurlijk altijd proberen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kan via het forum van ouders.nl daar zitten ouders van kinderen van 0 tot 18 jaar. Je moet wel even toestemming vragen bij het forumbeheer daar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding