Hoe komt het dat mijn internet traag is?

Hallo,

De laatste tijd heb ik erg last van mijn internet. Ik heb meerdere malen een speedtest van verschillende aanbieders gedaan en hieruit blijkt dat de Internetsnelheid gewoon goed is. Het probleem echter is dat soms pagina's een error geven. Ook geeft de speedtest soms een error. Hieronder kunt u de screenshots zien zodat u meer begrijpt wat ik hiermee bedoel. Uiteraard is het IP adres en mijn e-mailadres weggehaald voor boosdoeners.

De foto van de speedtest die op hetzelfde tijdstip genomen is kunt u hier vinden: http://tinyurl.com/cfprw9l

Alvast heel erg bedankt, mocht u meer informatie nodig hebben hoor ik het wel.

Bedankt,

Groetjes,

Roy

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die eerste fout zou van een te strak afgestelde firewall kunnen komen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Weet je zeker dat het Internet is dat traag is, en niet je computer zelf ?? Op die overvolgepropte PC's die we hier soms krijgen (veelal met allerlei gedownloade shit) is het ook niet vooruit te bránden. Met Internet of de verbinding is echter absoluut niks mis.

Antwoorden (2)

is toch geen speedtouch wat je gebruikt? zoja dan heeft iemand via een software jouw password gekraakt , is dat het geval dan raad ik jou aan je om speedtouch te veranderen naar een nickname die je wilt en wachtwoord ook wijzigen. succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
download het van mij link dan word het sneller!
http://www.majorgeeks.com/downloadget.php?id=5927&file=9&evp=42472cd3f1aa59886cf05e3f3046518e

en ook dit!
http://technet.microsoft.com/nl-nl/sysinternals/bb897445%28en-us%29.aspx