2 mogelijkheden of windows helemaal opnieuw installeren
(dus niet over de oude installatie heen zetten
of hirens boot cd ik raad je versie 9 aan want ik weet dat latere versies wel een pasword tools hebben maar die zijn een stuk ingewikkelder dan die van versie 9
er is inmiddels versie 15 dus wellicht is daar het tooltje wel op te vinden
succes
capthavoc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hirens boot cd downloaden en op een cd branden? bedankt!
Hier kan je vinden hoe je het kan herstellen het werkt op Win XP/Vista/7 http://www.7helpdesk.nl/tips-a-trucs-windows-7/85-wachtwoord-vergeten-kwijt-windows-7.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik ben het nu aan het downloaden! je weet toch zeker dat dit zonder virussen is hé? bedankt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het zelf ook is getest en het was virusloos aleen je moet er wel goed mee om kunnen gaan maar als je die stappen volgt lukt het je vast wel