Welke HP laptop met intel Core i5 moet ik kiezen?

Ik ben van plan een HP laptop te gaan kopen.
Deze gaat mijn gewone vaste PC vervangen.
Ik wil er één met Intel Core i5 en het maximum bedrag dat ik uit wil geven is €600,-

Welke is het best in die prijsklasse?

PS: Ik heb zelf al wat research gedaan is dit een goede?
(€550,-)
http://www8.hp.com/nl/nl/products/laptops/product-detail.html?oid=5273105&jumpid=reg_r1002_nlnl_c-001_title_r0001

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Waarom zou je een HP nemen? Asus is veel beter. Deze laptop die hebt uitgezocht is voor 750 euro zoals op desite staat veel te slecht.

http://asus.zercom.eu/index.php?dispatch=products.view&product_id=240327

540 euro voor en prachtexemplaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Enige waar je op moet letten dan is dat er bij de processor staat: i5-3XXX, de x mag elk getal zijn.
ItisILeClerc
11 jaar geleden
of asus beter is weet ik niet, maar de klantenservice is - uit eigen ervaring - ver beneden peil
Het is geen slechte laptop maar voor het geld kun je beter krijgen hoor. Asus heeft zeer sterke consumenten laptops die erg lijken qua stevigheid op de Lenovo thinkpad reeks (die ik zelf heb, ik zweer bij Lenovo!)

Wil je echt een HP omdat je dit merk nu eenmaal wil, is de laptop op de link een goede keuze.