Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat er een laptop/netbook waar Windows en tevens Android besturingssysteem op staat?

Ik zoek namelijk een laptop/netbook waar Windows besturingssysteem op staat maar als je hem dichtklapt zou ik hem graag willen gebruiken als tablet met een Android besturingssysteem erop; bestaat zo iets?

Zo ja, welke?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
capthavoc
13 jaar geleden
Je bedoelt met een soort dubbel scherm of zo ?
met touchscreen ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja zo iets bedoel ik, of gewoon touchscreen scherm waarbij men gewoon kunnen overschakelen van het ene besturingssysteem naar het andere...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Niet dat ik weet. Er zijn tegenwoordig wel hybride tablet-laptops waarvan je het scherm kunt loskoppelen of kunt draaien waardoor de laptop een tablet wordt, maar deze zijn voor zover ik weet allemaal voorzien van Windows 8.

Je zou echter wel zelf een dualboot kunnen maken met de PC versie van Android genaamd Android-x86.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je een lijst van die hybride tablet-laptops die te koop zijn? Heb je ook een budgetvriendelijke in die categorie systemen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
?
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing