Waar wifi aansluiting plugje met een bocht bestellen?

Ik heb dus een plugje nodig waar een bocht inzit, omdat mijn wifi aansluiting bij mijn laptop net langs de muis zit en dat is dus erg irritant.

Toegevoegd na 1 uur:
Sorry voor de onduidelijkheid. Ik heb een vergissing gemaakt, want ik bedoel eigenlijk de internet kabel die je in een computer of laptop kan steken. Dit doe ik omdat de ingebouwde wifi antenne in de notebook geen goed ontvangst heeft. PS: de foto laat een plugje zien van een bocht, dit wil ik dus ook hebben maar dan speciaal voor een internet kabel.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
www.allekabels.nl

Antwoorden (2)

Wifi staat voor Wireless Fidelity of wel draadloos internet, dus voor wifi komen geen snoeren aan te pas, dus ook geen stekker
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij allekabels verkopen ze utp (netwerk) kabels met een bochtje.
paulus811
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het moet een bocht zijn die naar de zijkant gaat, en niet naar boven. Maar toch bedankt.