Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik wil mij registreren voor mijn ziggo maar als ik mijn klantennummer invoer staat er dat het klantennummer in gebruik is wat moet ik doen?

ik wil mij registreren voor mijn ziggo om tv te kijken op mijn tablet maar als ik mij wil registreren staat er dat mijn klantennummer in gebruik is

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iemand anders van de familie al gedaan?
En anders even Ziggo bellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja , ik heb er ook last mee na de update , althans via de app nu helaas geen ziggo op m'n iPad :(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ah... vandaar... probeer een vriendin met ziggo te mailen, maar dat lukt niet vandaag.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Op de site van Ziggo, kan je contact op nemen met de klantenservice. Ze hebben zelfs een virtuele medewerkster genaamd Tess. Aan haar kan je een boel vragen stellen.

Dan hebben ze ook nog een speciaal webcare team.

https://www.ziggo.nl/#klantenservice/administratie/contact-met-ziggo/?ns_campaign=t4u&ns_mchannel=ppc&ns_source=google&ns_linkname=sea&ns_fee=0klantenservice
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedank ik zal het proberen :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt alles is geregeld bedankt voor je antwoord

Andere antwoorden (1)

Ziggo bellen..?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing